ar_aa en_gb fa_ir

پیشخوان خدمت | Service Desk

 

مرکز تماس بر اساس تعاريفITIL يکي از مهمترين واحدهاي کاربردي در مديريت خدمات فناوري اطلاعات مي باشد. يکي از اهداف اصلي در مرکز تماس ايجاد مرکز تماس يکپارچه بين فراهم کننده خدمت (ارائه کننده خدمت) و مشتري يا کاربر خدمت گيرنده است. همچنين اين قسمت مرکزي براي ثبت و گزارش وقايع است و مشترياني که درخواست دريافت خدمتي را دارند از طريق اين مرکز درخواست خود را مطرح و پيگيري مي نمايند. مرکز تماس در خط مقدم تمامي رويدادهاي مهم سازمان قرار دارد و به سرعت زيادي کاربران را از رويدادهاي خدمت و تغييرات و فعاليتهاي انجام شده بر روي آن مطلع ميکند.

 

سرویس هایی که تا کنون در واحد مرکز تماس پشتیبانی می شوند شامل :

  • نرم افزارهای بانکی ( سب ، حساب مرکز و بانک ایران )
  • نرم افزارهای کاربردی ( سامانه ثبت سود ، گزارشات ، پورتال بانکی ، امضا ، سکان ، خدمات بانکداری الکترونیک ، اتوماسیون اداری و سایت )
  • مانیتورینگ خطوط ارتباطی شعب و سرپرستی ها
  • سخت افزار ( ATM ، UPS ، پرینتر ، چاپگر کارت ، تجهیزات سخت افزاری ، پسیو ، پین پد ، پوز ، تین کلاینت)
 

 

نشانی : تهران، میدان ونک ، تقاطع ملاصدرا کردستان، ضلع جنوب غربی                           تلفن : 02188215444

نبش بن بست توفیق ، پلاک 1.1                                                                                        فکس : 02188215438

 

SepehrNet © 2008. All Rights Reserved.

Please publish modules in offcanvas position.